وبلاگ دانشجویان کارشناسی نرم افزار
اطلاع رسانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
جمعه 9 آبان 1393برچسب:, :: 3:23 :: نويسنده : قاسم عباسی

سلام دوستان

چند وقت حسابی درگیر طراحی یه سایت به سفارش  انجمن صنفی حمل و نقل فلاورجان بودم . خدا را شکر بالاخره تمام شد الان می تونید اونا بازدید کنید .... عکس او را برای شما در ج می کنم .

دوستان لطفا نظرتون را در موردش بیان کنید . حتما در موارد بعدی می تونه به بهتر شدن کار کمک کنه !.

کار راحتی نبود حسابی خستم کرد .!! 

 دوستان من در زمینه طراحی وب آماده همکاری  هستم در صورتی که در زمینه طراحی وب موردی پیش اومد خبرم کنید . 

پیشاپیش از شما سپاسگذارم !!

در این مورد باید تاکید کنم که نظر یادتون نره  این دفعه نیازه !!

 

 

با سلام

بالاخره دوست خوبمان آقای مجید احمدیان با تلاش فراوان توانستند آلبوم خود را با کسب مجوز منتشر کنند .

ایشان لطف داشتند و اجازه انتشار آلبوم خود را از طریق این وبلاگ برای دوستان همکلاسی مجاز نمودند.

دوستان لطف کنند نظرات خودشون را درج کنند تا ایشان در کار های بعدیشون از نظرات مخاطبان  استفاده کنند .

با ارزوی موفقیت برای همه دوستان و همکلاسی ها  امیدوارم که همیشه از موفقیت های شما در این وبلاگ بنویسم !

 

  1. اسرار ازل
  2. خزان عمر
  3. آواز
  4. ترک چهارم
  5. ترک پنجم
  6. ترک شیشم
  7. ترک هفتم

 

با افتخار  آلبوم دوست خوبم را منتشر می کنم !

 

یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, :: 13:54 :: نويسنده : قاسم عباسی

سلام دوستان

ضمن آرزوی موفقیت برای همه دوستان

من در مقطع کارشناسی ارشد گرایش نرم افزار در دانشگاه آزاد  واحد علوم و تحقیقات اصفهان قبول شدم ...

دوستان در صورت قبولی .. اطلاع بدند تا سایر دوستان از موفقیت ایشان مطلع شوند ...

---  در ضمن آقای حامد شفیعی هم در دانشگاه آزاد نجف آباد پذیرفته شده اند (گرایش نرم افزار)

شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, :: 15:31 :: نويسنده : قاسم عباسی

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر  تصمیم گرفتم ضمن تبریک عید فطر .. جویای احوال همه دوستان شوم ...

برای شما آرزوی موفقیت دارم ...

چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, :: 19:58 :: نويسنده : قاسم عباسی

 

با عرض سلام و ادب خدمت تمام دوستان و همکلاسی های 90

امیدوارم که هرجا هستید موفق و پیروز باشید .خیلی وقت بود می خواستم نامه خدمت دوستان ارسال کنم ولی توفیق پیدا نکردم .

دوستان خوبم ما را از اوضاع و احوال خود بی خبر نگذارید ....بگذارید تا این وبلاگ جایی باشد تا گه گاهی از احوال یکدیگر مطلع شویم ....

موفقیت ها و شرح حالتان را برای ما ارسال کنید تا بر روی وبلاگ قرار دهیم تا دوستان از یکدیگر بی خبر نباشیم . 

ما را در این ماه پر خیر و برکت فراموش نکنید ... التماس دعا

قاسم عباسی

چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, :: 13:8 :: نويسنده : قاسم عباسی

برای همه دوستان و همکلاسی های خوبم آرزوی موفقیت و سالی پر بار می نمایم .

یادتان نرود ، پای سفره هفت سین برای یکدیگر دعا کنیم .

پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, :: 19:15 :: نويسنده : قاسم عباسی
با سلام
امروز یکم اسفند به دانشگاه رفتم و در مورد ارائه دروس صحبت هایی انجام شد .. و قرارشد که کتبا نام دروس درخواستی و همچنین اسامی دانشجویان متقاضی را در طی یک نامه اعلام کنم که همین کار را انجام دادم و نامه را تحویل مهندس حسن زاده دام و ایشان هم تقاضای ما را در دست اقدام قرار دادند ...و
دروسی که توسط برخی از دانشجویان تقاضا شده بود عبارت است از
  1. شبیه سازی 
  2. اسمبلی
  3. معادلات دیفرانسیل
  4. طراحی و پیاده سازی زبان های برنامه سازی
  5. مباحث ویزه
  6. معماری کامپیوتر
در صورتی که درس دیگری مورد تقاضای دانشجویان می باشد با مراجعه به مهندس حسن زاده در خواست خود را قبل از حذف و اضافه اعلام نمایید .
موفق باشید .

با سلام

به اطلاع کلیه دوستان همکلاسی می رسانم  بنابر گفتگوهای انجام شده با استاد حبیب الهی قرار شد کلیه همکلاسی هایی که تعدادی از دروس آنها باقی مانده است ، دروس باقیمانده را سریعا قبل از حذف و اضافه به اینجانب اعلام نمایند. تا آمار نهایی آماده و تا حد امکان این دروس در مرکز تیران و کرون ارائه گردد .

لذا اینجانب منتظرم تا دوستان سریعا دروس باقی مانده خود را از طریق ایمیل ، تلفن همراه و هر طریق ممکن به اینجانب اعلام نماییند ...تا مشکل دانشجویان برطرف شود .

لازم به ذکر است در صورت تعلل دوستان با مشکل بسیاری مواجه خواهیم شد .

آدرس ایمیل : javidabbaci[atsine]yahoo.com

ضمن‌ آرزوي‌ موفقيت‌ براي‌ داوطلبانيكه در آزمون‌ ورودي‌ تحصيلات‌ تكميلي‌ (دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ داخل‌) سال 1393 و همچنين‌ نوزدهمين دوره‌ المپياد علمي‌ دانشجويي‌ كشور ثبت‌نام‌ نموده‌اند، بدين‌وسيله‌ توجه‌ داوطلبان‌ گرامي‌ را به‌ موارد ذيل‌ معطوف‌ مي‌دارد.
الف‌- برگزاري آزمون و پرينت كارت شركت در آزمون
آزمون براي‌136 كد رشته‌‌ امتحاني‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ 16، 17 و 18 بهمن‌ماه سال 1392 و براساس اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون رشته امتحاني مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ متقاضي‌ هر يك‌ از كدرشته‌هاي امتحاني‌ لازم‌ است‌ به نشاني مندرج بر روي كارت شركت در آزمون مراجعه نمايند. شهرستان محل برگزاري آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول شماره 1 مي‌باشد.
لازم به توضيح است كارت شركت در آزمون حاوي اطلاعات ثبت‌نامي، تاريخ و محل برگزاري آزمون داوطلبان از روز يكشنبه 13/11/92 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌اي (نام‌، نام‌خانوادگي، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري) نسبت به پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. لذا كليه داوطلبان بايستي شخصاً براي پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند.
تبصره- آندسته از داوطلبانيكه علاوه بر كد رشته امتحاني اصلي متقاضي شركت در يكي از 66 كدرشته امتحاني به عنوان رشته امتحاني دوم نيز بوده‌اند، مي‌بايست كارت شركت در آزمون رشته امتحاني دوم خود را نيز از سايت اين سازمان پرينت و به آدرس حوزه امتحاني مندرج بر روي كارت مراجعه نمايند.
1- آزمون‌ كدرشته‌‌هاي امتحاني 1129 (زبان و ادبيات اردو)، 1154 (مطالعات دفاعي استراتژيك)، 1155 (اطلاعات استراتژيك)، 1156 (آماد)، 1157 (مديريت بحران)، 1287 (مهندسي طراحي محيط زيست)، 1356 (نمايش عروسكي) و ‌‌1360 (مجموعه موسيقي‌)، منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان‌ هريك از كد‌رشته‌هاي امتحاني مذكور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاريخ مندرج بر روي كارت شركت در آزمون به حوزه امتحاني مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمايند.
آزمون كدرشته امتحاني 1152 (مجموعه مدرسي الهيات و معارف اسلامي) منحصراً در شهرهاي مقدس مشهد و قم برگزار مي‌شود. لذا حوزه امتحاني داوطلبان اين كدرشته امتحاني با توجه به استان محل اقامت آنان (براساس تقاضانامه ثبت‌نامي تكميلي توسط داوطلبان) تعيين گرديده است كه لازم است اين داوطلبان با توجه به آدرس درج شده بر روي كارت شركت در آزمون خود به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند.
3- محل برگزاري آزمون براي 6 كدرشته امتحاني شامل كدرشته‌هاي امتحاني 1147، 1149‌،‌1150‌، 1151، 1153و‌ 1158 كه ثبت‌نام آنها توسط دستگاههاي اجرايي ذيربط و با هماهنگي اين سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طريق اطلاعيه‌اي كه هريك از ارگانهاي ذيربط صادر مي‌نمايند آزمون اين كدرشته‌ها در تاريخهاي پيش‌بيني شده برگزار خواهد شد. براي اين دسته از داوطلبان كارت شركت ‌در ‌آزمون از طريق سايت سازمان صادر نشده است.

یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, :: 13:55 :: نويسنده : قاسم عباسی

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی و دوره‌های بدون آزمون این‌ مقطع از امروز یکشنبه ششم بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بااعلام این خبر گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برای سال 93 طی روزهای 6 تا 15 بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: هر داوطلب می‌تواند 20 رشته محل را انتخاب و در سایت ثبت کند.

رئیس مرکز آزمون با بیان این که داوطلبان باید فقط از یک مجموعه امتحانی انتخاب و تعیین رشته کنند گفت: این آزمون در روزهای 8، 9 و 10 خرداد ماه سال 93 برگزار خواهد شد.

به گفته اقبالی، این آزمون در 31 حوزه امتحانی برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند حوزه امتحانی خود را با توجه به نزدیکی محل زندگی و کار خود انتخاب کنند.

 

شرایط ثبت‌نام دردوره‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد آزاد

اقبالی همچنین درباره فارغ‌التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی، گفت: ثبت نام از متقاضیان بدون آزمون نیز از 6 تا 15 بهمن ماه انجام می‌شود که داوطلبان باید معدل 17 داشته و جزء 10 درصد فارغ‌التحصیلان برتر بر اساس تعداد ثبت‌نام شدگان محل دانشگاهی در رشته مربوطه و در سال ورود باشند.

وی خاطرنشان کرد: این دسته از داوطلبان باید دوره کارشناسی خود را ظرف مدت 8 نیم سال و فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته ظرف مدت 4 نیم سال دوره‌های تحصیلی را به پایان رسانده باشند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که رشته‌های داوطلبی این داوطلبان باید هم نام و متجانس با رشته تحصیلی دوره کارشناسی‌شان باشد، اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان واجد الشرایط این دوره در هر سال تحصیلی تنها برای یک بار می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند.

اقبالی افزود: زمان اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دوره‌های بدون آزمون هفته اول اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

منبع : عصر ایران

با سلام

دوستان مسابقات دانش آموزی رباتیک استان اصفهان در شهر نجف اباد برگذار خواهد شد قصد داریم برنامه تنظیم کنیم تا در این مسابقات جهت بازدید شرکت کنیم ...  از علاقه مندان دعوت می شود تمایل خود را اعلام نمایند .

1- این مسابقات در امیر اباد تربیت معلم ایت برگذار خواهد شد .

2- زمان مسابقه سه شنبه 26 / 9 / 92  می باشد .

3 - بازدید از این مسابقات فواید زیادی برای ما کارشناسان آینده نرم افزار خواهد داشت .

4-شرکت برای عموم ازاد می باشد .

5- اطلاع رسانی کردیم تا دیگر بعضی از آقایون و خانم ها در این مورد معترض نباشند ... نگید نگفتید ها

صبح اول میریم  مسابقات بعد از ظهر احتمالا کلاس ...

در ضمن باید برنامه ای هم برای جشن فارغ التحصیلی طراحی کنیم ....... من اگه شده تنهایی هم جشن بگیرم مطمئن باشید که این کار را انجام خواهم داد ..با سپاس از همه شما خوبان .

جمعه 8 آذر 1392برچسب:, :: 21:15 :: نويسنده : قاسم عباسی

با سلام

برای گروه همکلاسی 90 گروهی را در گوگل راه اندازی کرده ام دلیل این کار مشکلات زیادی بود که در ارسال پیام های گروهی ایجاد می شد برای دوستان دعوت نامه ارسال کرده ام که لازم است دعوت نامه ها را تایید کنید ..

و    در غیر این صورت دیگر هیچ گونه پیامی از جانب گروه همکلاسی نود دریافت نخواهید کرد ...

در صورتی که دعوت نامه را دریافت نکرده اید با ارسال ایمیل به اینجانب اطلاع دهید با سپاس از همه شما خوبان خنده

پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : قاسم عباسی

10 شهر برتر جهان برای دانشجویان معرفی شدند.

به گزارش عصر ایران در رده بندی موسسه"QS" که به تازگی منتشر شده است 10 شهر برتر جهان برای دانشجویان و تحصیلات دانشجویی معرفی شده اند.

طبق این لیست شهرهای پاریس ، لندن و سنگاپور سه شهر برتر دنیا در سال 2013 برای دانشجویان است. این سومین گزارش سالانه QS از شهرهای دانشجویی برتر جهان از سال 2011 بدین سو است.

این رده بندی بر اساس  شاخص هایی چون تعداد و تنوع دانشجویان، وجود دانشگاه های خوب، امکانات تحصیلی و موقعیت های شغلی و... صورت گرفته است.

تصاویر زیر 10 شهر برتر دانشجویی جهان را روایت می کند.

1- پاریس

 




2- لندن




3- سنگاپور



4- سیدنی (استرالیا)



5- زوریخ (سوییس)



6- ملبورن(استرالیا)



7- هنگ کنگ



8- بوستون (آمریکا)



9- مونترال ( کانادا)




10 - مونیخ (آلمان)



شنبه 18 آبان 1392برچسب:, :: 23:30 :: نويسنده : قاسم عباسی

امروز( 18/8/92 شنبه )

ساعت 19 جهت دیدار با استاد حبیب الهی (که به تازگی از سفر حج بازگشته بودند )به منزل ایشان رفتیم ... جای دوستان خالی ایشان هم به گرمی از میهمانان استقبال کردند . گپ و گفت خاطره انگیزی میان همکلاسی ها و استاد رد و بدل شد . ایشان از خاطرات و شرایط سفر حجشان برای ما تعریف کردند ....

روز خاطره انگیزی بود ...... حقیقتا من تا به حال به منزل هیچ کدام از اساتید تمام دوران تحصیلم نرفته بودم ........ امروز این اتفاق برای من یک اتفاق جدید بود ....

استاد متقبل زحمت شدند و با چای میوه و شیرینی از ما پذیرایی نمودند .

در بین گپ و گفت ها صحبت هایی از شرایط زائران ، امتحان کارشناسی ارشد و مواردی  در مورد دانشگاه و همکاران دانشگاهی مطرح شد.

جای همه شما خالی .......

راس ساعت 20 هم خدا حافظی کرده  و به سمت منزل حرکت کردیم .....

ایشان هم تا درب منزل ما را بدرقه نمودند .خنده

شخصیت های برجسته ای که در این کار نیک مشارکت داشتند عبارت بودند از:

  1. آقای  قاسم  عباسی
  2. آقای  حسین محمدی
  3. آقای   محمد   عرب
  4. آقای          نمازیان
سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, :: 23:21 :: نويسنده : قاسم عباسی

با سلام

دوستان و همکلاسی های عزیز

با توجه به اینکه تمرینات کارگاهی و تحقیقات آخر فصل دروس  گرافیک و مباحث ویژه بسیار حجیم و وقت گیر هستند .. لذا چاره ای به نظر نمی رسد جز اینکه  با همکاری یکدیگر این مشکل را از پیش پا برداریم . لذا اینجانب آماده همکاری با دوستان جهت برطرف کردن این مشکل می باشم ...

من پیشنهاد می کنم ....که تحقیقات و تمرینان مربوطه را بین دوستان تقسیم کنیم و هرکسی بخش کوچکی از آن را انجام داده و در اختیار یکدیگر قرار دهیم .... چاره ای جز این هم به نظر نمی رسد ..... به قول آقای پولادخان  انجام این تمرینات به خودی خود نیازمند تلاشی برابر با 12 واحد درسی می باشد ....

پس دوستان هرکسی می تواندبه صورت کامنت در همین پست اعلام آمادگی نموده و پس از تایید آن را انجام دهد .... و در پایان تمام پاسخ ها در اختیار کسانی که مشارکت داشته اند قرار خواهد گرفت ....

منتظرم سعی کنید سریعا جواب دهید من به عنوان اولین نفر انجام تمرینات و تحقیقات فصل یک از کتاب گرافیک  را بر عهده می گیرم و منتظر شما دوستان هستم که مشارکت کنید ....

در ضمن مطابق صحبت هایی که من با همکلاسی ها داشتم قرار شد تمرینات و تحقیقات درس مباحث ویژه را خانم ها و درس گرافیک را آقایان انجام دهند و با یکدیگر به اشتراک گذارند .

 

  1. قاسم عباسی      گرافیک             فصل 1       تمرینات کارگاهی          تحقیقی پژوهشی           دانلود

 

شنبه 11 آبان 1392برچسب:, :: 12:52 :: نويسنده : قاسم عباسی

 مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 و المپیاد علمی دانشجویی کشور از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین توکلی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 93 از ساعت 16 فردا یکشنبه 12 آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: ثبت‌نام داوطلبان تا روز یکشنبه 19 آبان ماه ادامه دارد، بنابراین کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی واختصاصی لازم هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی رشته امتحانی اصلی و رشته امتحانی شناور متقاضی ادامه تحصیل شوند، در خصوص نحوه ثبت‌نام‌ در این آزمون، اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پس از آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام و پرداخت اینترنتی 17 هزار و 800 تومان هزینه ثبت‌نام نسبت‌به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم ‌می‌باشند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند و برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

توکلی ادامه داد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون چنانچه علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، باید ضمن اطلاع از رشته‌های امتحانی که دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آنها پذیرش می‌کنند، علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت 5800 تومان دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقمندی اقدام کنند.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی

وی با اشاره به نحوه تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام، گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به سایت سازمان سنجش اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت‌نام وارد کنند.

وی با بیان اینکه راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت‌نام اینترنتی موجود است، اظهار کرد: داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر اینکه داوطلبان باید در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت کنند، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب درصورت پذیرفته‌شدن در آزمون قبولی وی (کان لم یکن) تلقی‌شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت داشته باشند، تصریح کرد: بنابراین پس از اتمام زمان مهلت قانونی ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات، به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی افزود: کلیه‌ فارغ‌التحصیلانی‌ که‌ مقطع‌ کارشناسی‌ ارشد یا دکترای‌ خود را به‌ پایان‌ رسانیده‌اند و از لحاظ نظام وظیفه منعی ندارند، در صورت‌ تمایل‌ به ‌شرکت‌ در رشته‌ دیگری‌ به‌ جز رشته‌ فارغ‌التحصیلی‌، لازم‌ است‌ نسبت‌ به‌ تکمیل‌ تقاضانامه‌ بر اساس‌ مقطع‌ کارشناسی‌ اقدام‌ کنند.

توکلی ادامه داد: داوطلبان باید پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای مورخ 16، 17 و 18 بهمن ماه سال جاری، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از 14 بهمن ماه توزیع می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان گفت: داوطلبان می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون ‌کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته ‌93، در اولین ‌مرحله آزمون المپیاد علمی دانشجویی‌ کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما در آزمون شرکت کنند.

چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, :: 8:52 :: نويسنده : قاسم عباسی

خانم مائده ذوالفقاری

سال روز تولد شما  (دوم آبان ماه 1367 ) را تبریک عرض می نماییم و امیدواریم در تمام مراحل زندگی موفق باشید .

سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:, :: 22:20 :: نويسنده : قاسم عباسی

 

 

 

 

یادش بخیر گردش های تابستان .......

حالا فصل برگریزان و پاییز ...  باید به دل دشت و صحرا بریم و این دم دم های آخر با طبیعت همدردی کنیم .

چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, :: 21:18 :: نويسنده : قاسم عباسی

 

با آرزوی سعادت و شادکامی عید سعید قربان را خدمت همه همکلاسی ها تبریک عرض می نمایم ...

 

اعتبار وام‌هاي شهريه دانشگاه جامع علمي كاربردي در نيمسال اول سال تحصيلي 93-1392 به ميزان 30 ميليارد ريال از سوي صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري اعلام شد.

 

متن خبر :

اعتبار وام‌هاي شهريه دانشگاه جامع علمي كاربردي در نيمسال اول سال تحصيلي 93-1392 به ميزان 30 ميليارد ريال از سوي صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دکتر علی صدر، معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجوئی دانشگاه ضمن بیان این خبر افزود: به منظور کمک به تامین بخشی از هزینه های شهریه تحصیلی دانشجویان، وام شهریه پرداخت می شود.

 به دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در هر نوبت حداکثر000/500/2 ریال و به دانشجویان کارشناسی ارشد در هر نوبت حداکثر 000/000/10 ریال وام شهریه پرداخت می شود.

 دکتر صدر در ادامه گفت : دانشجویان متقاضی وام شهریه می توانند با مراجعه به مراکز آموزشی محل تحصیل خود نسبت به ثبت نام در سیستم صندوق رفاه اقدام نموده و پس از تایید واحد استانی وام شهریه را دریافت نمایند.

    لازم به ذکر است ، مهلت ورود اطلاعات وام شهريه نيمسال اول سال تحصيلي 93-1392 دانشگاه جامع علمي كاربردي که از 12شهریور ماه 92 شروع شده ، تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه 1/8/92 می باشد.

 

دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 3:8 :: نويسنده : قاسم عباسی

A 92-year-old Iraqi farmer married a woman 70 years his junior in a village north of Baghdad, he said Friday, voicing happiness at getting hitched alongside two teenage grandchildren who also tied the knot.

Musali Mohammed al-Mujamaie married 22-year-old Muna Mukhlif al-Juburi on Thursday evening, three years after the death of his first wife of 58 years, with whom he raised 16 children in his home village of Gubban, which lies just south of the central Iraqi city of Samarra.

"I am so happy to get married with my grandsons," Mujamaie told AFP after the ceremony.

"I feel like a 20-year-old!"

Mujamaie said the marriage of his two grandsons, aged 16 and 17, was repeatedly delayed while his own wedding was being arranged, so that the three could tie the knot on the same day.

The wedding carried on for four hours, with musical and dance performances and celebratory gunfire, and was attended by local tribal and religious leaders.

دانشگاه جامع علمی کاربردی دستورالعمل نحوه اجرای ترم و پودمان در تابستان سال 92 را به همراه تقویم آموزشی مربوطه  به شرح ذیل اعلام کرد.

الف - ترمی: بر اساس مصوبه شماره 24 شورای آموزشی و دانشگاه، پیوست سه کتاب مجموعه مقررات آموزشی، صرفا باید دروس زیر با رعایت سقف حداکثر 6 واحد درسی ارائه شود، دروس عمومی، پروژه، کارآموزی؛ دروسی که دانشجو موفق به کسب نمره قبولی نشده باشد و پیش نیاز سایر دروس باشد؛ دروسی که دانشجو با انتخاب آن دانش آموخته می شود.

ب- پودمانی: در مورد پودمانها و دروس قابل اجرا در تابستان صرفا به یکی از شش روش زیر با رعایت تعداد ساعات مجاز آموزشی مندرج در سرفصل دوره اقدام شود.

1ـ ارائه پودمان هشت هفته ای طبق سرفصل مصوب دروس با رعایت پودمان پیش نیاز

2ـ ارائه پودمان های کار در محیط، کارآموزی، کارورزی و پروژه

3ـ ارائه پودمان های 16 هفته ای که دوره آموزشی آن 208 ساعت یا کمتر باشد

4ـ ارائه پودمان های 16 هفته ای بیش از 208 ساعت و تا سقف 270 ساعت تنها در صورتی امکانپذیر است که حداقل 30 درصد ساعات کل آن پودمان عملی باشد

5ـ ارائه سایر پودمان ها صرفا در صورتی که آخرین پودمان دانشجو باشد

6ـ ارائه دروس زیر به همراه پودمان های اعلام شده با رعایت سقف حداکثر 6 واحد برای مجموع واحدهای پودمان و دروس بلامانع است: دروسی که دانشجو موفق به کسب نمره قبولی نشده باشد و دروس عمومی.

بدیهی است برای پذیرفته شدگان دوره های پودمانی سال 91، باید پودمان کار در محیط 1 ارائه شود.

همچنین تقویم آموزشی دوره های ترمی و پودمانی به این شرح اعلام شد:

دوره های ترمی: ثبت نام و انتخاب واحد 15 و 16 تیر - شروع کلاس ها 22 تیر - پایان کلاس ها 31 مرداد - امتحانات 2 الی 12 شهریور.

دوره های پودمانی: ثبت و نام انتخاب واحد 15 و 16 تیر- شروع کلاس ها 22 تیر- پایان کلاس ها 14 شهریور - امتحانات 17 الی 25 شهریور.

 

سیدمحمد خاتمی: به حکم وظیفه سنگینی که نسبت به کشور و سرنوشت ملت شریف دارم رأی خود را به برادر گرامی جناب آقای دکتر روحانی خواهم داد

بیانیه‌ سیدمحمد خاتمی در تجلیل از دکتر عارف و حمایت از دکتر روحانی

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، دست نیاز به درگاه آفریننده بی نیاز بلند می کنیم و از او می خواهیم که ملت شریف ایران را در این موقعیت خطیر و حساس به انتخابی رهنمون شود که خیر جامعه و کشور در آن است.

جناب آقای دکتر محمدرضا عارف، دانشمندی با باور استوار و بینش روشن که خلوص و شایستگی و توانمندی خود را در همه دوران خدمت و حضور پربرکتش در عرصه های علمی، سیاسی و مدیریتی نشان داده است، بی هیچ چشم داشت، به عنوان و مقام، در اثر احساس مسؤولیت در برابر خداوند و مردمی که خود را وامدار آنان می داند در ساحت انتخابات حضور مبارک یافت و صمیمانه از پایگاه بلند اصلاح طلبی به ترسیم موقعیت حساس کشور و بیان دردها و نیازهای مردم پرداخت و راه حل های عالمانه و مسؤولانه برای گشودن گره ها و خدمت به انقلاب و میهن ارائه داده تا بیش از پیش شایستگی خود را نشان دهد و اصلاح طلبی را در دوران فشارها و تنگناها به خوبی نمایندگی کند. و بالمال نیز با ترجیح مصالح کلی بر منافع شخصی و تلاش برای جلوگیری از تشتت آراء و تفرقه و پراکندگی نیروها ظرفیت ممتاز خود را نشان داد.

اینک در حالی که دیگر فرزند توانمند ملت جناب آقای دکتر حسن روحانی که اهل خیر و خدمت و اندیشه و تدبیر در صحنه است و مواضع استوار خود را که در مسیر خیر و نیاز و مطالبه مردم شریف است به خوبی اعلام کرده است، علاقمندان به کشور و سرنوشت آن و خواستاران تحول مثبت در عرصه حیات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین المللی می توانند به انتخابی دست بزنند که به یاری خداوند جامعه را به سوی آینده بهتر رهنمون شود.

اینجانب با سپاس فراوان از برادر عزیزم جناب آقای دکتر عارف که بحمدالله موقعیت معنوی بالایی را نصیب خود کرده است و پیروز عرصه اخلاق و ادب و خیرخواهی و اصلاح طلبی است؛ به حکم وظیفه سنگینی که نسبت به کشور و سرنوشت ملت شریف دارم رأی خود را به برادر گرامی جناب آقای دکتر روحانی خواهم داد و از همگان به ویژه اصلاح طلبان و تحول خواهان و خواستاران عزت و سربلندی میهن و وفاداران به آرمانهای بلند و مطالبات روشن ملت می خواهم که با هوشیاری وظیفه مهم خود را در این انتخابات به جا آورند و حضور جناب آقای دکتر روحانی را فرصتی مناسب برای رسیدن به خواست ها و مطالبات خود بدانند؛ باشد که لطف حضرت پروردگار مددکارمان باشد و شاهد نیک بختی ایران و ایرانی باشیم.


سید محمد خاتمی
بیست و یکم خردادماه ۱۳۹۲

سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, :: 12:53 :: نويسنده : قاسم عباسی

نامه محمدرضا عارف خطاب به ملت ایران

تاریخ انتشار : 21 خرداد, 1392 - 10:15

متن این نامه به شرح زیر است:

غروب دوشنبه بیستم خرداد ماه، مرقومه‌ای از جناب آقای سید محمد خاتمی دریافت نمودم. ایشان طی این نامه در مقام رهبری اصلاحات، ادامه حضورم را در صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به مصلحت ندانسته اند

از آنجا که از ابتدای ورودم به عرصه انتخابات بارها بر موضع تمکین  از اجماع با محوریت جناب آقای خاتمی تاکید نموده ام و همچنین بر اساس منشور اخلاق انتخاباتی منتشر شده توسط اینجانب، خود را متعهد به رعایت اخلاق و انجام تعهداتم می دانم. لذا با عنایت به نظر صریح جناب آقای خاتمی و تجارب انتخابات دو دوره گذشته ریاست جمهوری، انصراف خود را از ادامه رقابت های انتخاباتی  اعلام می دارم.

خلق صحنه های به یاد ماندنی توسط شما مردم سربلند در دوره فعالیت های انتخاباتی ام، عامل موثری برای حرکت در مسیر تحقق حماسه سیاسی و نشانی از شکل گیری یک پایگاه و سرمایه بزرگ اجتماعی است.

اینجانب گذشتن از حق خویش به نفع ملت بزرگ و ایران سربلند را مصداق روشن اصلاح طلبی واقعی می دانم. از آنجا که اعتقاد دارم شرکت در انتخابات، هم حق و هم تکلیف است، از مردم همراه سرافراز ایران صمیمانه می خواهم با حضور پر شور در انتخابات 24 خردادماه، عزت و بقای جمهوری اسلامی و عظمت ایران و خلق حماسه سیاسی را تداوم بخشند.

در پایان از همه مردم عزیز کشورم برای همراهی بزرگوارانه شان تشکر می کنم و اعلام می دارم در همه شرایط در کنارشان خواهم ماند.

ارادتمند شما

محمدرضا عارف

شامگاه بیستم خردادماه هزار و سیصد و نود و دو

 

دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, :: 22:57 :: نويسنده : قاسم عباسی

سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 19:23 :: نويسنده : قاسم عباسی

کتاب آموزش سی‌ شارپ به زبان پارسی



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 14:55 :: نويسنده : قاسم عباسی

با سلام

به اطلاع کلیه همکلاسی های عزیز می رساند که کلاس استاد سنایی درس معماری کامپیوتر در مورخ  22 / 12 / 1391 تشکیل نمی شود .متعاقبا تاریخ برگزاری کلاس جبرانی اعلام خواهدشد .

همچنین کلیه کلاسها  تا پایان سال جاری با هماهنگی که انجام شده است به دلیل مشغله دانشجویان و عدم حضور آنها تشکیل نمی شود لذا خواهشمندیم همکاری لازم را مبذول فرمایید . با سپاس ..

حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسم وداع با هوگو چاوز ،رییس جمهور فقید ونزوئلا مورد توجه رسانه های جهانی قرار گرفت.
به گزارش عصر ایران رسانه های مختلف جهان با انتشار عکس ها و فیلم حضور احمدی نژاد در این مراسم، اشک های احمدی نژاد و تاثر او از مرگ یکی از نزدیک ترین همتایان خود را مورد توجه قرار دادند.

احمدی نژاد به همراه بیش از 30 رهبر دیگر از کشورهای مختلف در مراسم روز گذشته حضور یافتند.

احمدی نژاد ، در این مراسم ، شال مشکی به نشانه عزا بر گردن انداخته بود. او دوبار بر تابوت چاوز بوسه زد.

عکس زیر دیدار احمدی نژاد با مادر چاوز را در حاشیه مراسم روز گذشته نشان می دهد.احمدی نژاد در حالی که می گرید در حال ادای تسلیت به مادر چاوز است. کمی آن سوتر ، حجه الاسلام میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور در امور اجرای قانون اساسی دیده می شود.

 

احمدی نژاد و مادر چاوز




جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 3:44 :: نويسنده : قاسم عباسی


از مكزیكى پرسید: چقدر طول كشید كه این چند تارو بگیرى؟ مكزیكى: مدت خیلى كمى ! آمریكایى: پس چرا بیشتر صبر نكردى تا بیشتر ماهى گیرت بیاد؟ مكزیكى: چون همین تعداد هم براى سیر كردن خانواده‌ام كافیه ! آمریكایى: اما بقیه وقتت رو چیكار میكنى؟ مكزیكى: تا دیروقت میخوابم! یك كم ماهیگیرى میكنم! با بچه‌هام بازى میكنم! با زنم خوش میگذرونم! بعد میرم تو دهكده میچرخم! با دوستام شروع میكنیم به گیتار زدن و خوشگذرونى! خلاصه مشغولم با این نوع زندگى !

آمریكایى: من توی هاروارد درس خوندم و میتونم كمكت كنم! تو باید بیشتر ماهیگیرى بكنى! اونوقت میتونى با پولش یك قایق بزرگتر بخرى! و با درآمد اون چند تا قایق دیگه هم بعدا اضافه میكنى! اونوقت یك عالمه قایق براى ماهیگیرى دارى ! مكزیكى: خب! بعدش چى؟ آمریكایى: بجاى اینكه ماهى‌هارو به واسطه بفروشى اونارو مستقیما به مشتریها میدى و براى خودت كار و بار درست میكنى... بعدش كارخونه راه میندازى و به تولیداتش نظارت میكنى... این دهكده كوچیك رو هم ترك میكنى و میرى مكزیكو سیتى! بعدش لوس آنجلس! و از اونجا هم نیویورك... اونجاس كه دست به كارهاى مهمتر هم میزنى ...

مكزیكى: اما آقا! اینكار چقدر طول میكشه؟ آمریكایى: پانزده تا بیست سال ! مكزیكى: اما بعدش چى آقا؟ آمریكایى: بهترین قسمت همینه! موقع مناسب كه گیر اومد، میرى و سهام شركتت رو به قیمت خیلى بالا میفروشى! اینكار میلیونها دلار برات عایدى داره ! مكزیكى: میلیونها دلار؟؟؟ خب بعدش چى؟ آمریكایى: اونوقت بازنشسته میشى! میرى به یك دهكده ساحلى كوچیك! جایى كه میتونى تا دیروقت بخوابى! یك كم ماهیگیرى كنى! با بچه هات بازى كنى ! با زنت خوش باشى! برى دهكده و تا دیروقت با دوستات گیتار بزنى و خوش بگذرونى!!!

مکزیکی نگاهی به مرد آمزیکایی کرد و گفت :خب من الانم که دارم همینکارو میکنم!!!

 

جدا این مطلب را بخونید خیلی جالب بود !!

جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 3:33 :: نويسنده : قاسم عباسی
 

جوانی می خواست زن بگیرد به پیرزنی سفارش کرد تا برای او دختری پیدا کند. پیرزن به جستجو پرداخت، دختری را پیدا کرد و به جوان معرفی کرد وگفت این دختر از هر جهت سعادت شما را در زندگی فراهم خواهد کرد.

جوان گفت: شنیده ام قد او کوتاه است
پیرزن گفت:اتفاقا این صفت بسیار خوبی است، زیرا لباس های خانم ارزان تر تمام می شود .

 

وان گفت: شنیده ام زبانش هم لکنت دارد
پیرزن گفت: این هم دیگر نعمتی است زیرا می دانید که عیب بزرگ زن ها پر حرفی است اما این دختر چون لکنت زبان دارد پر حرفی نمی کند و سرت را به درد نمی آورد

جوان گفت: خانم همسایه گفته است که چشمش هم معیوب است
پیرزن گفت: درست است ، این هم یکی از خوشبختی هاست که کسی مزاحم آسایش شما نمی شود و به او طمع نمی برد

جوان گفت: شنیده ام پایش هم می لنگد و این عیب بزرگی است
پیرزن گفت: شما تجربه ندارید، نمی دانید که این صفت ، باعث می شود که خانمتان کمتر از خانه بیرون برود و علاوه بر سالم ماندن، هر روز هم از خیابان گردی ، خرج برایت نمی تراشد

جوان گفت: این همه به کنار، ولی شنیده ام که عقل درستی هم ندارد
پیرزن گفت: ای وای، شما مرد ها چقدر بهانه گیر هستید، پس یعنی می خواستی عروس به این نازنینی، این یک عیب کوچک را هم نداشته باشد.؟!!

احمد شاملو.

 


 

خدا وکیلی باید بگم که عروس نازنینی بوده !!!


ترش کردن معده یا سوزش سر دل

دکتر امیرحسین فقیهی، متخصص گوارش و کبد، و دانشیار مرکز آموزش درمانی رسول اکرم (ص) گفت:

«ترش کردن و سوزش گلو از علایم مشهود رفلکس اسید معده (بازگشت اسید معده به مری) است و می‌تواند زنگ خطری برای سایر بیماری‌ها باشد.

غذا خوردن، خواب و بوی مواد غذایی باعث ایجاد حرکات دودی شکل و ترشح اسید در معده می گردند و دریچه‌ای که حد فاصل معده و مری قرار دارد، مانع بازگشت و رفلکس اسید به مری می‌شود.

این دریچه در طول شبانه روز چندین مرتبه باز و بسته می‌شود و در صورتی که دریچه حایل به دلایلی پایداری خود را از دست بدهد، اسید به مری باز می‌گردد.

با رفلکس اسید معده به مری، ترشحات بزاق به منظور کاهش و خنثی کردن خاصیت اسید افزایش می‌یابد. همچنین حرکات دودی مری، اسید را به معده باز می گرداند تا به بافت مری آسیب نرساند.

آلرژی، سینوزیت، گلودرد، سرفه مزمن، تنگی نفس و حتی آسم می‌توانند در اثر رفلاکس اسید معده به وجود آیند که در مرحله اول باید ترش کردن معده درمان شود تا بدن به داروها جواب دهد.

در صورت عدم درمان این بیماری، مری ملتهب و متورم می شود و لقمه غذا در گلو گیر می‌کند و سلامت شخص را به خطر می اندازد.

کاهش وزن ، خوردن غذاهای کم حجم، اجتناب از مصرف غذاهای چرب و فست فودها و قهوه از جمله عوامل پیشگیرانه از بروز رفلکس اسید معده (ترش کردن غذا) هستند.»

 

دکتر بابک رضایی ، متخصص گوارش نیز بیان می کند:

ریفلاکس معده

«ترش کردن معده یا سوزش سر‌ دل به تنهایی عامل خطرناک و نگران کننده‌ای نیست. افزایش اسید معده و ورود آن به مری موجب تحریک و در نهایت ایجاد زخم در دیواره مری می‌شود که در صورت تکرار، زمینه بروز سرطان را تقویت می‌کند.

البته افراد باید توجه داشته باشند که سوزش سر‌دل یا همان ترش کردن معده می‌تواند عوارض بیماری‌های دیگری مانند بیماری‌های قلبی باشد که در صورت بروز، باید به سرمنشا آن توجه شود.

زمینه بروز این حالت در افرادی که دارای ناراحتی‌های معده هستند، بیشتر مشاهده می‌شود. استفاده از غذاهای چرب و سرخ کردنی ، نوشابه‌ها، آجیل، شکلات و آب نبات ، ادویه‌جات، مرکبات، فست‌فودها (سوسیس و کالباسآب‌غوره و آب‌ نارنج، خیار، کاهو و سبزی خام از جمله مواردی ست که موجب تحریک و افزایش اسید معده می‌شود.

پوشیدن لباس‌های تنگ به ویژه گن در زنان با وارد کردن فشار بر اندام‌های داخلی مانند معده، موجب تحریک معده و ورود اسید معده به مری می‌شود که در این حالت ترش کردن یا سوزش سر دل اتفاق می‌افتد.

استفاده از برخی داروها در بیماران مبتلا به فشار خون بالا و نیز مصرف سیگار و الکل از دیگر عوامل بروز سوزش سر معده هستند. مصرف چای در حالت گرسنگی و بعد از غذا میزان اسید معده را افزایش می‌دهد.

کاهش وزن، کاهش حجم غذای معده و شیب تختخواب (طوری که سر در قسمت بالا قرار بگیرد) از جمله راهکارهای موثر در درمان این حالت هستند. نوشیدن آب در چنین حالتی موجب رقیق شدن اسید معده و دفع آن می‌شود.»

 

منابع :

- سلامت نیوز

- ایسنا

گردآورنده : نیره ولدخانی – سایت تبیان

یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 1:7 :: نويسنده : قاسم عباسی
سرنخ: تریاک، هرویین، ماری‌جونا و... اینها مخدر‌های مرگباری هستند که هر روزه در سراسر جهان ده‌ها و صد‌ها انسان را به کام مرگ می‌کشانند، مخدر‌هایی که علت اصلی بسیاری از جنایت‌ها و فجایع هستند اما این مواد مخدر با‌وجود آنکه بسیار مرگبار هستند اما باز هم در مقابل مخدر‌های مرگبار دست‌سازی که قاچاقچیان روانه بازار می‌کنند چندان کشنده به حساب نمی‌آیند. امروزه قاچاقچیان و تبهکاران برای آنکه پول بیشتری به جیب بزنند، انواع مختلفی از مخدر‌های دست‌ساز را در آشپزخانه‌های خانگی ساخته و روانه بازار می‌کنند، مخدر‌هایی که حتی یک بار مصرف آنها می‌تواند فرد را به کام مرگ بکشاند. این گزارشی است از مرگبار‌ترین مخر‌های دست‌ساز دنیا.
کروکودیل 
 
در میان داور‌های دست‌ساز و خانگی، کروکودیل یکی از وحشتناک‌ترین آنها به حساب می‌آید. این ماده مخدر تاثیری سه برابر هروئین داشته و قیمت بسیار پایینی دارد.
کروکودیل از ترکیب چند دارو با مواد شوینده خانگی و بنزین ساخته می‌شود. استفاده از این ماده مخدر باعث می‌شود تا رنگ پوست تغییر کرده و پوسته‌هایی مانند پولک روی پوست ایجاد شود و همین دلیل باعث شده تا نام این ماده مخدر کروکودیل باشد.
 
بر اثر استفاده از این ماده، تمام قسمت‌های بدن حتی رگ‌ها پوسیده شده و در مواردی استخوان‌ها نیز نمایان می‌شوند، این ماده مخدر خطرناک‌ترین ماده مخدر در سراسر دنیا اعلام شده است به طوری که میزان مرگباری آن 10 برابر دیگر مواد مخدر است.
 
علف شیطان

علف شیطان ماده مخدر بسیار خطرناکی است که از نوعی علف هرز ساخته می‌شود. این ماده مخدر برای اولین بار در یک کارخانه سبزیجات خشک در برزیل به صورت پنهانی ساخته شد، اما پس از مدتی پلیس متوجه موضوع شده و این کارخانه برای همیشه تعطیل شد.
طبق تحقیقات انجمن حقوق بشر برزیل، این دارو بسیار مرگ‌آور اعلام شده است زیرا گروهی که در ساخت آن استفاده می‌شود، همان گیاهی است که برای ساخت سم موش‌های موذی از آن استفاده می‌شود.
 
اگر این ماده مخدر با الکل مصرف شود در همان بار اول باعث ایست قلبی و مرگ می‌شود، به طور کلی استفاده از علف شیطان در مدت کوتاهی ماهیچه‌های قلب را تضعیف کرده و خون‌رسانی به بدن دچار اختلال شدید می‌شود، در نتیجه مصرف کننده دچار سکته قلبی خواهد شد که بیشتر مواقع زنده ماندنش غیر‌ممکن است.
 
در سال 2011 دو جوان 18 ساله در مادرید به خاطر استفاده از علف شیطان در همان بار اول جان خود را از دست دادند، فروشنده که یکی از دوستان آنها بود این ماده را در خانه ساخته و مجانی به آنها داده بود. از آن به بعد دولت اسپانیا دستور داد تا این گیاه در سراسر کشور از بین برده شده و هر مزرعه‌ای که این علف هر دیده شود صاحب آن مجرم شناخته شود.
 
هروئین پنیری 
 
هرویین به تنهایی ماده مخدر بسیار خطرناکی به حساب می‌آید چه برسد به اینکه با مواد دیگری نیز مخلوط شود.
 
هرویین پنیری ترکیبی مرگبار از هروئین و چندین داروی دیگر است، این ماده مخدر در سال 1990 بیشترین علت مرگ و میر جوانان و نوجوانان در تگزاس به حساب می‌آمد، به طوری که در هر ماه، 20 نفر بر اثر استفاده از این ماده جان خود را از دست می‌دادند، هرویین پنیری باعث ایجاد اختلالات روانی شده و در نهایت مغز را کوچک و کوچک‌تر می‌کند.
این مخدر مرگبار امروزه هم یکی از مواد مخدر دست‌سازی است که در بیشتر محله‌های فقیر‌نشین آمریکا یافت شده و در هر هفته جان 2 تا 3 نفر را می‌گیرد.
 
به نوشته دیلی میل، معتادان این ماده تا 15 بار در روز از این ماده استفاده می‌کنند، همچنین بسته‌بندی‌های جذاب آن را با طرح‌هایی از شخصیت‌های کارتونی و قیمت 2 دلاری هر بسته، دلیل اصلی استفاده نوجوانان از هرویین پنیری است.
 
«دیوید کاناتا» پسر 16 ساله دالاسی بود که پس از چند بار استفاده از این ماده مخدر، به مدت 6 ماه دچار بیماری روانی شد، مدتی بعد دیوید از خانه خارج شد و ناگهان ناپدید شد، پس از چند هفته جست‌وجو، بالاخره والدین او جسدش را در خیابان پیدا کردند.
 
کریستال
 
در سپتامبر 2012 شرکت‌های دارویی ایرلند، استفاده از نوعی داروی مسکن را که برای ساخت ماده مخدر کریستال استفاده می‌شد، ممنوع‌ اعلام کردند. طبق تحقیقات مشخص شد ماده مخدر کریستال که به صورت دست‌ساز و خانگی ساخته می‌شود، بسیار مرگ‌آور بوده و در مدت کمتر از یک سال می‌تواند یک فرد کاملا سالم را از پای در آورد.

 ماده مخدر کریستال باعث خشک شدن و ریختن پوست بدن، ایجاد زخم، پوسیدن و افتادن دندان‌ها، تب شدید و در نهایت ایست قلبی می‌شود. این ماده مخدر بسیار توهم‌زا بوده و موجب ایجاد اختلالات روانی می‌شود. به طوری که فرد‌گاهی دچار جنون آنی شده و ممکن است هر کاری از او سر بزند، از جمله قتل.
 
در ساخت کریستال به غیر از دارو از مواد خطرناکی مانند بنزین و باتری‌های لیتیومی نیز استفاده می‌شود که اگر فرد را نکشند، باعث معلولیت او تا آخر عمر خواهند شد. در سال 2011، پلیس نیویورک موفق به پیدا کردن 45 آزمایشگاه مخفی شد که ماده مخدر کریستال در آنها ساخته می‌شد. جرم ساخت و استفاده از این ماده در آمریکا برابر با جرم قتل عمد به حساب آمده و حکم اعدام دارد.
 
پاکو
 
 پاکو ماده مخدری است که از ترکیب چند ماه شیمیایی با کوکائین ساخته می‌شود. این ماده آنقدر خطرناک است که میزان اعتیاد‌آوری و مرگ‌آور بودن آن چندین برابر کراک اعلام شده است.
 
تمام کسانی که از پاکو استفاده می‌کنند از میزان خطرات آن به خوبی آگاهند به طوری که آن را «زندگی مرگبار» می‌نامند. ادواردو کالینا، دارو‌شناس اهل آمریکای جنوبی می‌گوید: «پاکو به طور مستقیم روی قسمتی از مغز تاثیر می‌گذارد که شخصیت و احساسات را کنترل می‌کند، به همین دلیل فرد مصرف‌کننده پرخاشگر، متوهم و در نهایت دیوانه خواهد شد.» مصرف‌کنندگان پاکو دیگر قادر به خوردن و آشامیدن نیستند، زیرا این ماده روی معده و روده‌هایشان تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل آنها نمی‌توانند مواد غذایی را در معده خود تحمل کرده و تنها چند ثانیه پس از خوردن و آشامیدن، دل درد‌های شدید و غیر قابل تحملی خواهند داشت. پاکو حتی باعث بی‌خوابی شده و ممکن است مصرف‌کننده تا 3 روز هم نتواند لحظه‌ای بخوابد. یکی از مصرف‌کنندگان پاکو می‌گوید: این ماده آنقدر درون بدن مرا تخریب کرده بود که هنوز پس از 18 ماه ترک، قادر به خوردن و آشامیدن نیستم.»
 
کرانک
 
نیمه شب 17 ژانویه 2012 بود که «جر‌الدین گاهیار» ناگهان از خواب بیدار شد و همسر خود پاکی دیاز را کبود و بی‌جان دید. پس از تماس با اورژانس مشخص شد که این مرد بر اثر استفاده از ماده مخدر کرانک دچار خفگی شده و جان خود را از دست داده است. این ماده مخدر مدتی بود که توسط چند دانش‌آموز در خانه ساخته شد و در مدارس هاوایی پخش می‌شد، بدون اینکه مسئولان از این کار جلوگیری کنند. مانند نوشیدنی بنفش، این ماده مخدر نیز از ترکیب نوشابه با چند داروی اعتیاد‌آور ساخته می‌شود. مصرف کرانک باعث تهوع و خفگی می‌شود، مرگ دردناکی که فرار از آن غیر ممکن است.
 
رابرت استوارد، رئیس پلیس هاوایی شرقی می‌گوید: «کرانک باعث می‌شود تا مصرف‌کننده در ابتدا احساس آرامش و خوشحالی داشته باشد، اما تنها پس از یک هفته مصرف، این ماده در ابتدا کلیه‌ها، سپس کبد و قلب را از کار خواهد انداخت. در این زمان مصرف‌کننده دچار تنگی نفس شده و به اغما می‌رود» کورتیس ریس، مدیر شرکت دارویی گرینویل کارولینا نیز درباره این ماده مخدر مرگبار می‌گوید: «کرانک از همان استفاده نخست روی سیستم عصبی تاثیر گذاشته و اگر فرد مصرف‌کننده بر اثر استفاده از کرانک جان خود را از دست ندهد به طور حتم تا آخر عمر دچار توهم و مشکلات عصبی خواهد بود.
 

منبع :عصر ایران 

استاد کربلایی از من شماره تماس گرفته بود تا :

جهت عدم برگزاری کلاسها با بچه های کلاس هماهنگ نمایند .سه شنبه شب هرچی گوشی خودم را چک کردم خبری دریافت نکردم و صبح چهارشنبه جهت کلاس به دانشگاه مراجعه کردم و دیدم که استاد از طریق سایت تعطیلی کلاسشون را اعلام کرده اند و چون من روز قبل کلاس نداشته بودم متوجه این موضوع نشدم ....

و کسی از بچه های کلاس هم زحمت اطلاع رسانی به سایرین را (که نبودند)به خودش نداده بود ... دفعات قبل که من متوجه اینچنین موضوعی می شدم حداقل به چند تا از دوستان اطلاع می دادم ..

چهار شنبه صبح خیلی حالم بد بود و به شدت مریض بودم و با یک حال نزاری خودم را رسوندم دانشگاه و اون هم نتیجه حاضر شدنم سر کلاس ...

 

چقدر قشنگ بود که شاید ما بغیر از خودمان یکم به فکر دیگران هم  می بودیم !!!

پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, :: 20:26 :: نويسنده : قاسم عباسی

منبع : کتاب شیوه ارائه مطلب از علیرضا صفایی

انتشارات  فراهوش

ارزش یابی :

10 نمره ارائه حضوری و کنفرانس

10 نمره آزمون کتبی صفحات

13 الی 16

26 الی 28

30 الی 52

53 الی 68

70 الی 73

و بقیه کتاب حذف می باشد .

 

پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, :: 19:39 :: نويسنده : قاسم عباسی

منبع :

 

شروع کار با PHP6, Apache , MySQL

تیم بورونچیک، الیزابت نارامور، صمد نقی پور (مترجم)

  مشخصات کتاب

  • تعداد صفحه: 728
  • نشر: کیان رایانه سبز (1389)
  • شابک: 978-600-6021-00-3
  • قطع کتاب: وزیری
  • وزن: 1350 گرم

 

اسلاید های مورخ 10 / 12 /91


 17 / 12 / 91

فایل نمودار   ERD   University

فایل های پروژه دانشگاه (University) 

فایل پروژه دانشگاه + sql

فایل پروژه دانشگاه 29 /1 /92

فایل پروژه دانشگاه  5 / 2 / 92

مقایسه  php   و  ASP.NET

فایل پروزه دانشگاه 12 / 2 / 92

فایل  پروژه دانشگاه 19 / 2 / 92

فایل  پروژه دانشگاه 27 / 2 / 92



ادامه مطلب ...
شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 21:15 :: نويسنده : قاسم عباسی

با سلام

به استحضار همکلاسی های عزیز می رسانم که سیستم سجاد جهت اخذ دروس مهمان از صبح امروز 28/11/91 فعال شده است لذا سریعا جهت اخذ دروس مهمان و انجام اصلاحیه های لازم اقدام نمایید !!!

پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 23:13 :: نويسنده : قاسم عباسی

دروس آمار و احتمال ، طراحی سیستم های شی‌گرا، معماری ، آز معماری ، برنامه سازی سیستم ،سیستم های خبره ، مهندسی اینترنت ،مباحث ویژه ، در مرکز علمی کاربردی زرین شهر ارائه شده است

همکلاسی های عزیز در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر(روز و ساعت ) جهت اخذ این دروس تماس بگیرید .

 


معاون سنجش ، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جزئیات اعطای وام شهریه به دانشجویان اين دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه جامع علمي كاربردي ، دكتر علی صدر ، معاون سنجش ، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه با اعلام اين خبر افزود : شروع فرایند ثبت نام وام شهريه دانشجويان در نوبت دوم سال تحصيلي 92 – 1391  از روز دوشنبه 16/11/91 آغاز می گردد.

دكتر صدر در ادامه اظهار داشت: سقف وام شهريه مبلغ 2/500/000   ريال مي‌باشد. دانشجويان متقاضي وام شهريه مي‌توانند به مراكز آموزشي علمي كاربردي سراسر كشور جهت ارائه درخواست وام شهريه مراجعه نمايند .

چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 2:45 :: نويسنده : قاسم عباسی

مواد لازم:

  • سير بوتهاي 2 كيلو
  • آب به ميزان لازم
  • شكر 500 گرم
  • سركه انگور قرمز يك و نيم ليتر
  • نمك 2 قاشق غذاخوري

طرز تهيه:
ابتدا سيرهاي بوتهاي را بشوييد. قابلمهاي را پر از آب كنيد و بگذاريد تا كاملاً بجوشد. سيرهاي تميز شده را يك جا داخل آبجوش بريزيد و 10 دقيقه بجوشانيد. بعد سيرها را داخل آبكش بريزيد و زير آب سرد بگيريد. سپس سيرها را دانهدانه كنيد و روي پارچه خشك بچينيد و بعد از دو ساعت در ظرف مخصوص ترشي بريزيد. شكر را كاراملي كنيد؛ به اين صورت كه شكر را داخل قابلمه بريزيد و با شعله خيلي كم حرارت دهيد تا طلايي شود. دقت كنيد كه شكر بيش از حد قهوهاي نشود تا بسوزد و تلخ شود.بعد از كارامل كردن شكر، سركه و نمك را اضافه كنيد و بگذاريد مخلوط با شعله كم بجوشد. كارامل كه كاملاً در سركه حل شد، آن را داغ داغ روي سيرها بريزيد و در ظرف را ببنديد. بعد از 20 روز ترشي آماده است.
 توسط : پوراندخت نميرانيان

 
کپی رایت همه مطالب برای ماهنامه هنر آشپزی محفوظ است.
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 13:14 :: نويسنده : قاسم عباسی
 سلامت نیوز: در تهیه غذاهای مختلف از سیر به دلیل طعم خاصی که به غذا می‌دهد، استفاده زیادی می‌شود. علاوه بر این، سیر به دلیل دارابودن خواص بسیار، کاربرد دارویی نیز دارد. این گیاه خاصیت ضدباکتریایی، ضدویروسی و ضدقارچی دارد.

*به نوشته «ehow»، مصرف محدود سیر در پایان دوران بارداری باعث افزایش وزن جنین می‌شود.

*برطرف کننده سرفه، سرماخوردگی و گرفتگی سینه است.

*با عفونت مجرای گوارشی مقابله می‌کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

*برای افرادی که مبتلا به پرکاری تیروئید هستند، مفید است زیرا که منبع عالی ید است.

 *ویتامین c موجود در آن برای درمان بیماری اسکوربوت (نوعی بیماری خونی ناشی از کمبود ویتامین ث) موثر است.

 *برای سلامت قلب مفید است و با انواع بیماری‌های قلبی عروقی مقابله می‌کند.

*مانع از بروز سرطان روده بزرگ، سینه، معده، پروستات و مثانه می‌شود.

 *سولفور و سلنیم در آن مانع از بروز تومور می‌شود و در صورت ایجاد تومور، اندازه‌های آن را کاهش می‌دهد.

*خاصیت مسکن آن دندان درد را درمان می‌کند.

* با بالابردن میزان انسولین، قند خون را تنظیم می‌کند.

 *سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند.

*آنتی اکسیدان قوی موجود در آن، رادیکال‌های آزاد را که باعث پیری و بیماری می‌شود خنثی می‌کند.

 *با رقیق کردن خون مانع از لخته شدن خون می‌شود و در نتیجه احتمال بروز سکته را کاهش می‌دهد.

 *خاصیت ضدالتهابی دارد.

 *سیر خام حاوی آنتی بیوتیک طبیعی به نام آلیسین است و باکتری‌های مقاوم به دارو مانند «MRSA» و «هلیکوباک‌تر پیلوری» را که باعث زخم معده و سرطان معده می‌شود از بین می‌برد.

 *عفونت‌های تنفسی را درمان می‌کند.

* برای تسکین دندان درد، سیر خام را روزی چند بار روی لثه و دندان بمالید.

*سیر له شده را روی زگیل قرار دهید تا از بین برود.

 *برای درمان سینوزیت، چند حبه سیر له شده را در کره تفت دهید و با نان میل کنید.

*روزانه مخلوطی از آب ۸تا۱۰حبه سیر و ۲قاشق غذاخوری عسل را میل کنید تا سرفه‌های بی‌وقفه تسکین یابد.

 *۱۰قطره آب سیر همراه با ۲قاشق مرباخوری عسل آسم را درمان می‌کند.

*یک حبه سیر را ریز خرد کنید و با کمی آب میل کنید تا نفخ، یبوست و درد معده برطرف شود.

 

از خواص سیر بیشتر بدانید

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید